Insperity OrgPlus Premium

Główne funkcje OrgPlus Premium

OrgPlus Premium posiada wszelkie funkcje OrgPlus Professional oraz dodatkowo możliwość raportowania i zarządzania zmianami:

  • NOWOŚĆ! Predefiniowane raporty pokazują informacje niezbędne do podejmowania decyzji biznesowych, a także są aktualizowane automatycznie podczas wprowadzania zmian wykresowych.
  • NOWOŚĆ! Raporty tabelaryczne umożliwiają grupowanie informacji wedle dowolnych kryteriów na wysokim poziomie uszczegółowienia.
  • NOWOŚĆ! Porównanie diagramów pozwala także porównać wcześniejsze i obecne wykresy oraz wygenerować szczegółowe raporty
  • NOWOŚĆ! Panel podsumowania pokazuje dokładne statystyki pozwalające na natychmiastową komunikację
  • NOWOŚĆ! Oparty na Microsoft Office 2010, intuicyjny interfejs sprawia, że wszystkie funkcje Insperity OrgPlus są w zasięgu ręki
  • NOWOŚĆ! Zobacz szablony wstępnie wyposażone w pola i formularze przeznaczone dla zadań działów HR
  • NOWOŚĆ! Smart Fields zostają podświetlone, gdy dane w dowolnym polu odpowiadają kryteriom określonym przez użytkownika
  • NOWOŚĆ! Certyfikowana kompatybilność z Windows 7 zapewnia prostą integrację
  • NOWOŚĆ! Dzięki aktualizowanym szkoleniom i instrukcjom, nawet najbardziej zaawansowane funkcje są łatwe w obsłudze
  • Reporty Zmian przedstawiają szczegóły wszystkich zmian dokonanych w wykresach
  • Śledzenie zmian z bieżącą listą przejść, dodatków, wykreśleń i zmian wprowadzonych do wykresu
  • Raport Porównawczy przedstawia obok siebie zmiany wprowadzone do wykresu wraz ze starymi i nowymi wartościami
  • Konfigurowalne Raporty Działań Personelu generują informacje niezbędne dla zmian personelu.